Тема: Створення класних блогів
Мета: впровадження інформаційно-комунікативних технологій в навчально-виховний процес, створення віртуального класного куточку, використовуючи соціальні сервіси Веб 2.0; Спільне створення інноваційних навчально-методичних матеріалів щодо створення та використання блогів у навчально-виховному процесі; поширення педагогічного досвіду та обмін думками.
Завдання:
1) Визначити можливості, які відкривають для спільної діяльності соціальні сервіси.
2) Вивчити педагогічні можливості сервісів Веб 2.0.
3) Опрацювати основні сервіси Веб 2.0: Google Docs, Picasa, Panaramio, WikiMapia, YouTube.
4) Навчитися працювати в блогосфері, створити класний блог.
5) Узагальнити роботу творчої групи у вигляді статті на http://wiki.ciit.zp.ua
№ п/п | Зміст роботи | Мета | Час виконання |
Орієнтовно-інформаційний етап | |||
1 | Вивчення науково-методичної літератури про можливості використання Інтернету в навчально-виховному процесі. | Вивчення науково-методичної літератури про можливості використання Інтернету. | вересень |
2 | Поняття про соціальні сервіси Веб 2.0. | Вивчення можливостей соціальних сервісів. | Жовтень |
3 | Складання сертифікаційного тесту на http://www.microsoft.com/ | Повторити і узагальнити основні принципи роботи з комп’ютером. Отримати сертифікат, що підтверджує достатній та високий рівень володіння цифровими технологіями, (http://www.microsoft.com/about/corporatecitizenship/citizenship/giving/programs/up/digitalliteracy/ukr/Curriculum.mspx#certificatetest) | Жовтень |
Рефлексивний этап | |||
1 | Практичне заняття №1 Створення електронної адреси Gmail. Робота з сервісом Google Docs. Робота з он-лайн офісом Google Docs на http://wiki.ciit.zp.ua/ | Створення власного про файлу на Google. Навчитися працювати з мережевими документами | Листопад |
2 | Практичне заняття №2 Створення класного блогу | Ознайомитись з поняттям "блог" та з прикладами навчальних блогів.Зареєструватись на блогосфері http://blogspot.com/ Навчитись створювати та змінювати повідомлення. Навчитися коментувати повідомлення блогу. | Листопад |
3 | Практичне заняття №3 Робота з мультимедійним сервісом Picasa та геосервісом. Вставка картинок та фото в блог. | Навчитися завантажувати та працювати з фотографіями і картинками в мультимедійному сервісі Picasa та геосервісі Panaramio; Навчитися вставляти зображення в повідомлення блогу. | Листопад |
4 | Практичне заняття №4 Дизайн блогу. Робота з гаджетами блогу. | Навчитися змінювати дизайн блогу Ознайомитись з поняттям гаджет, навчитись вставляти гаджети в класний блог. | Листопад |
5 | Практичне заняття №5 Мультимедійний сервіс YouTube. Вставка посилань, документів та відеороликів в блог. | Навчитися працювати з відеороликами. Навчитися вставляти відео в блог. Навчитися вставляти посилання та різні види документів в блог. | Грудень |
Продуктивно-діяльнісний етап | |||
1 | Круглий стіл « Використання WEB. 2.0 у навчально-виховній роботі класного керівника». | Обмін досвідом роботи в межах творчої групи. | Січень |
2 | Аналіз діяльності творчої групи, творчий звіт на засіданні педагогічної ради «Педагогічний досвід: родзинки творчості». | Вивчення та узагальнення стану роботи з упровадження методичної проблеми. | Лютий |
3 | Створення віртуальної творчої групи «Блог –сучасний класний куточок колективу». | Представлення результатів роботи творчої групи на сайті http://wiki.ciit.zp.ua/. Розповсюдження сервісів Веб 2.0 в практиці роботи вчителів школи. | Березень-квітень |